Rosettae şırınga ile veriyordum ama biberona geçtim artık Bebelac Gold dene istersen birde. Onu da ovuyorlar bende hastanede Aptamil olmadı hipp öyle gaz yapmadı ama kaka düzenli değil ama comfort millette ise yaramis bizde tık yok senin kaç gün sürüyor kabızlık olayı gaz yapıyor mu doktor bişey dedi mi