Acemimom1 Kızlar sorum buzluktaki sutler. Şimdi çıkardım alt dolaba koydum çözülünce nasıl içilecek sıcaklığa getireceğim? Birde mesela diyelim dışarı çıkarken yanıma alıcam nasıl çıkaracak termosa mı koymam lazım. Bebeğim 2 aylık bu arada
ilk_nur_89 Acemimom1 alt dolaba koyduğun süt çözülünce poşeti ılık su kabın içine koyup ılınınca içirebilirsin. Dışarı götürceksen. Ben direk buzluktan alıp buzlu bi şekilde çantaya koyuyorum. 2. 3 saat içinde erimiş oluyor yine aynı şekilde ılık suda ılıtıp öle içiriyorum