Deletedmom_35 Kayınvalidem az önce aldı gitti 1 saat kadar yoktu yokluğumu hiç farketmemiş bile ağlamamasından belli. Dışarıyı çok seviyor her gidenle gitmek istiyo ama insan hiç aramaz mı annesini 22 aylık birde hiç ayrılmadık bu zamana kadar 😒
Zeynep-mina12 Deletedmom_35 ay keşke benimki de biraz beni aramasa ya 😞18 aylık kimseyle gitmez kimseyle durmaz kuaföre gidemiyorum 🥺
Deletedmom_24 Deletedmom_35 bende dün yaşadım aynısını temizlik yapmıştım 4, 5 saat görmedi hiç beni yanına kayinvalimdem almaya beni gördü hiç tepki yok oturdum koltuğa yanıma geldi ve elini göğsüme götürdü o kadar üzüldüm ki özlediği için değil onun için geldi yanıma 😢
Demirac19 Deletedmom_35 özgür ruhlu çocuk 😅 üzülme canım sana geri geleceğini biliyor ondan böyle rahat 🌸
Deletedmom_35 Zeynep-mina12 ya Buda çok kötü güvenli bağlanma var aramızda bunu etrafındakilerde söyler mesela ama güvenli bağlanmak değil bu bildiğin hiç bağlanamamak
Deletedmom_35 Deletedmom_24 direterek zorla götürdü benim ki biraz da sinirim ona aslında çocukta beni umursamayınca iyice sinirlendim
linamommmmm Dışarıyı seviyordur ondan sen onun annesisin tabiki en çok seni sevecek. Yahu ne diye yıpratıyorsun kendini. Benim kızımda dışarı gördümmü beni unutur gider yani.
Deletedmom_35 linamommmmm biraz dışarda biraz evde vakit geçirmişler yokluğumu hissetip ağlamasını bekledim açıkcası eve girdiğinde anne olduğumun farkına varamıyorum ki kimde olsa duracak nasılsa diye
Deletedmom_35 Zeynep-mina12 değişiklik dediğin sık sık çıkarmaya çalışıyorum zaten Ya onu hep çıkar hayır demez ama biraz evde biraz dışarda bakmış bari eve girdiğinde beni bi arasaydı anneliğimin ne farkı var ki böyle olunca
Deletedmom_24 Deletedmom_35 öyle çök kötü olmuş ama siz bırakman istememiş gibi benimki koşa koşa gidiyor onada ayrı üzülüyorum
Deletedmom_35 Deletedmom_24 biliyorum dışarıya hevesliler aslında bensiz olup olmayacağını 1 gün geçtiğinde beni aramazsa anlarım ama yinede ilk defa ayrıldık biraz mızırdansın istemedim değil