Kızlar ben aralık sonu gibi işe başlayacağım. Bebeğim de 6 aylık olacak. Süt sağıp bırakacağım doğal olarak. Kaşık biberonla mama verdiğimiz bir dönem vardı ve hep döke saça zor oluyor. Bebeğe kayınvalidem bakacak ve çok dinç olmadığı için onu zorlamak istemiyorum.
mesai saatim 8.30-9.00 gibi başlangıç- 16.30-17.00 gibi bitiş. Bu süre içerisinde kaç kere süt içer ki, bu süt içmelerde biberon kullansak o saatten sonra acaba meme reddi yapar mı?
Bir de yapmaz diyorsanız biberon reddeden bebekler olduğunu duymuştum. Şimdiden ara ara biberon vermeli mi? Varsa biberon tavsiyeniz alabilirim.
Teşekkürler.