Kızlar yarım yaş partisi dediğime bakmayın evde sadece fotoğraf çekeceğim bebeğimi çok özeniyorum. Bebeğim kız kıyafet vs arka plan konsept önerisi verir misinizz? Sizden çok güzel fikirler çıkıyor 💕💕💕💕bu arada 4,5 aylık olucak bebeğim şimdiden kıyafet vs bakmaya basladım😀 dolaptan alacagım 2.el ve bebeğimin kurulu bir odası yok ona fotoğraf çekimi için bir alan yapmak istiyorum. Birde 6.ayı kasıma geliyor aralıkta yılbası fotosu cekmek icin yılbası kıyafeti almıstım😀