Kızlar merhaba, bu başlığı görümcem için açıyorum. Bebeğinde alerjik belirtiler vardı ve doktora gitmişti 1 aydır diyet yapıyor fakat düzelme olmadığı için tekrar doktora gitmiş doktor gaviscon ve motilium yazmış (bebeği çok fazla kustuğu için)
İlacı tek sefer kullanmış nornalde yoğun mukuslu ve sulu olan Kakası atacağım görseldeki gibi olmuş (resim için kusura bakmayın bilen biri vardır diye atıyorum)
Bu ilacı kullanan var mı kakasının bu şekilde olması nornal mi?
Ayrıca şunu belirteyim alerjik belirti olarak
Hırıltılı nefes burun tıkanıklığı kafada konak huzursuzluk sürekli ağlama kakasında mukus ve kan vardı buna rağmen doktor reflü ilacı vermiş ve görümcemde diyeti bozmak istiyor.
Bu durumu yaşayan var mıdır tecrübeleriniz neler?
<img src=“https://mutluresim.com/images/2022/09/30/64llC.jpg” alt=“64llC.jpg” border=“0”>