Merhabalar 🥰 aranızda TOKİ ye başvuru yapanlar var mı? Var ise ödemesi ne zaman başlıyor acaba çünkü teslim edilmeden ödemeye başlanırsa hem onu ödemek hemde hali hazır da olan kiramı ödemek zorunda kalacağım ve tabi ki bütçem buna elvermeyecek. Bu durum nasıl oluyor bilen var mı?