4 ay 13 günlük. Doğdu doğalı gündüz uyku düzenimiz yok. Son bir haftadır biraz biraz uyumaya başladı çok şükür. İki saati geçince uyumak istemeye başladı. Şu an böyle ama yarın değişirse şaşırmam bu arada. İlk zamanlar hamakta sallayarak uyutuyorduk. Sonra bazen emerek bazen sallanarak uyumaya başladı. Şimdi hamağı kabul etmiyor. Emzirince bazen direkt dalıyor, dalamazsa beyaz gürültü açıp emzik veriyorum. Sarılıyorum, elini tutuyorum, saçını okşuyorum. Ten teması istiyor. Tabii bunları kendi yatağımızda yapıyorum. Gündüz kaldırmıyorum, geceleri beşiğine alıyorum. Tavsiyem birde böyle uyutmayı deneyin, belki varlığınızı hissetmek istiyordur. Ben böyle uyuyabildğini biraz geç keşfettim. Boşuna o kadar sallamakla uğtaşmışım diyorum şimdi.
Emme konusunda ise ağlıyorsa meme reddi de yapıyor olabilir. Yatarak emzirmeyi deneyebilirsiniz.