Yasmnnnn Kızlar doktorumuz demir ilacı yazdı bebeğime ferrum yorumlara baktım içeriği temiz değil ve baya kabız yapıyormuş. Sizce 2. Ayda kullanılmalımı demir ilacı? Başka demir ilacı tavsiyesi olan varmı?
Esraaa55 Yasmnnnn ben ocean mıcrofer kullanıyorum kabız olmadı hiç ama demir ılacı 4. Ayda baslanıyor sıze neden 2 ayylıkken basla dedıkı
turkaninalli Yasmnnnn Zamanında doğan bebeklere 4. Aydan itibaren demir damlası veriliyor eğer bebeğiniz zamanında önce doğmuşsa daha erken de verilebiliyor OCEAN ın ürünleri güzel kullanabilirsiniz
Esraaa55 Yasmnnnn anladım canım cok gecmıs olsun ben ocean mıcrofer kullanıyorum memnunum içeriğide temiz