Benim bebeğim de 40 günlük aynı şekilde başlarda cok oluyordu araştırdığıma göre yanlış emzirme pozisyonundan kaynaklanıyormuş ben doğru pozisyonda emzirmeye başladım geçti çok şükür balı biraz yukarıda olması gerekiyor bakın sizde isterseniz doğru pozisyona