Omurveannesi Slm kızlar oglum 3. Ayına yeni girdi sıze sormak ıstedıgım sunnetı ıcın erkwn mı yoksa gec mı kaldım bırde hastamede yaptıranşat nasıl memnun musunuz
Rojindemiir Omurveannesi Ben 3 günlükken sünnet ettim ve gobek bagi düşmeden iyilesti. Ama bizim hastanede olmadi eski usul sünnetçi geldi ama cok steril çalıştı ve hic sikinti yaşamadm. Guvendiginiz bildiginiz sunnetci varsa sıkıntı olmaz bence
Mtzzeynep Omurveannesi 59günlüktü yaptırdığımda 3. gün dikişleri düştü 5.gün tamamen iyileşti çok şükür hiç sıkıntı da yaşamadık
mysa2 Omurveannesi üroloji doktoru yaptı bizimkinide 2 haftalıkken hemencecik iyileşti geçti çok da buyumden yaptırın sağlıgı vs yerinde durumunuzda el veriyorsa küçükken daha iyi çabuk iyileşir
Omurveannesi Hangı doktır bu ısı yapıyor bılgı verır mısınız babası kucuk dıyor nıraz daha beklıyelım bnde buyuyunce agrısı cok kalır kucuk Ken daha ıyı ama ıate lafam karısık ne yapacam bilmiyorum
Mirac-kc Küçükken yaptırmak en iyisi daha dönmeye emeklemeye ve yürümeye başlamadan yaptırmak daha sağlıklı bende şuan hastane araştırıyorum oğlum 3 buçuk aylık yaptırmak istiyorum
Hayat123456789 Bence biraz geç kalmışsınız hareketlenmeye başladığı dönem çünkü alt değişimi zor olur biz 40 günlükken yaptırdık 17 gün oldu yaptıralı sorunsuz devam ediyoruz şuan çok şükür bence bian evvel yaptırın size kolaylık olur
Minzilikuymak61 6 aylikken narkoz vermemek icin eve doktor cagirarak yaptirdim 2 gunde iyilesti cok şükür simdi gayet iyiyiz dahada erken yaptirabilirmisim
Minzilikuymak61 Venusum hic zorlanmadim inanin atesi cikar agrisi olur dedi doktor pansumanla kapatilmisti ilk cisini yaptiktan sonra cikarin bezlemeye devam edin dedi surekli teramisin ve batikonla pansuman yaptim 2 gun de toparladi oyle acisi aglamasida olmadi cok şükür simdiden yaptirin bekletmeyin hic
Ddddddd01 Omurveannesi 3 aylıkken yaptırdım oğlumu çok şükür bi sıkıntı olmadı hareket edemediği için çok rahat atlattık.