Burada sürekli okudum herkeste ateş , meme reddi vs. olmuş şükür biz öle şeyler yaşamadık ama huzursuzluk varr birde aşırı terliyorr sizlerin bebislerinde bu durum oldumu acaba tabiki her bebek bir değildir ama burada terlemeye ait post göremedim o yüzden sormak istedim üzerini sürekli sık sık değiştiyorum ve incede giyindiriyorum ama bu süreç ne zaman geçer acaba 🥴🥲