Arkadaşlar bebeğinde faktör eksikliği olan / hemofili teşhisi konan var mı acaba?? Benim bebeğimin göbeği düştüğünde çok kanaması oldu uzun süre geçmedi. Çocuk hematolojiye götürdük tahlillerde kanın pıhtılaşma süresi uzun çıktı ve faktör eksikliği olduğu söylendi. K vitamini eksikliğinde görülebilen bi durum olduğu için 2. kez K vitamini iğnesi yapıldı. Sonraki testte değerleri normale döndü. Ancak şu an 5 aylık ve bir ameliyat geçirmesi gerekiyo. Kan tahlili yapıldı ve yine pıhtılaşma süresi çok uzun çıktı. Hematoloji ameliyata onay vermedi. Kanamasının durmayacağını ve hemofili şüphesi olduğunu söyledi doktor. Faktör eksiliği için yeniden kan verdik sonuçları 2-3 haftaya çıkacak. Bebeğinde böyle bi sıkıntı yaşayan ya da bu hastalığı olan var mı aranızda acaba? 😢