kaymakliekmekkadayifi Merhaba kizlar kizim 19 aylik olmak uzere. Oldukca fazla kelimesi var. Derdini vs anlatıyor. Fakat cümle henuz kurmuyor. Cümle kurmayi nasil ogretebilirim ? Bu konuda nasil destekleyebilirim.
Ebru-isil kaymakliekmekkadayifi iş bankası yayınlarının kitapları çok güzel hep okurum kızıma konuşkandır kendisi. Kitap çok işe yarıyor özellikle yatmadan önce okunanlar daha çok akılda kalıyormuş. Çocuklar uykuda duyduklarını pekiştirirlermiş :)
Dondurmalikahve kaymakliekmekkadayifi Zamana bırakın diyorum küçük daha o kadar kelimesi varsa kısa sürede cümle kurar.
saksidegilim kaymakliekmekkadayifi kızlarımızın ayları aynıymış. 4 Şubatta doğdu benim kızım:) sizinki? Benim kızımın da baya kelimesi var. Cümle kurması için ekstra bi şeyler yapmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. Kitap okuyoruz her şeyi söylüyorum ona anlatıyorum. Evden çıktık. ayakkabılarımızı giyiyoruz. Duş aldık saçlarımızı kurutuyoruz Yani ne yapıyosak çok uzun cümleler kurmadan anlatıyorum. Zamanla o da kuracaktır:)
assd15 kaymakliekmekkadayifi eolo konuşma kitabi var sarı renkte.Orda cümle kurmaya yönelik sorular soruyor etkinlik tarzında güzel bi kitap
Sevda26 Konuşmayı öğreniyorum mu ne öyle bi kitap vardı canım kitaplardan öğrenir anca. Ha konuşturan kitaptı adı
Maya1 23 aylik ne kelime var ne cümle. Sadece kelimelerin ilk hecelerini soyluyor. Cumle nasilsa kurar. Ekstra bir sey yapmaya gerek var miki
assd15 assd15 zamanla kurar bence bu arada daha küçükmüş zaten duydukça zihinlerinde yer ediyor cümleler