Kızlar uyutamıyorum ya vallahi sinirime ağlıycam niye böyle bu çocuk doğduğunda ebeler saat başı emzir dediler korkuma uyutmadm bir saatten falza sarılık riski vrdı ondan mı böyle oldu acaba ya 9 aydır dört saat bir gün bile uyumazmı uyumadı 😞dün gece hele sabahı ettik ağlıyor basbas hastaydı bir haftadır zaten ondan mı ağlıyo dişleri çıkıyo ona mı ne yapacağımı bilemiyorum emziriyorum ağlıyor kucakta gezdiriyorum ağlıyor mama veriyorum ağlıyor karnını ovdurtmuyor ne yapaym ben bilmiyorum 🤷🏻♀️ onu sevmektem başka bişey gelmiyor elimden 9 aylık olduk bir gıdım ilerleyemedik ya gaz dedik ondan uyumuyo diş dedik hasta dedik ama artk daha ne si olabilir büyünce düzelir derken dha ne kadar büyümesi lazım uyuması için günde 11-12 saa uyuyır ama bölük pörçükoda saat başı kalkarak geri dalıyor falan aman ne bileyim çok üzülüyorum ya kendimi suçluyorum hep