Bebegim bugun tam 1 yaşına bastı. Lakin benim ve babaanesi dışında kimse durmuyor kimseyi istemiyor. Kimse kucağına alamıyor sevemiyor direk ağlıyor. Sıralama yok, emekleme yok. Evde ne iş yapabiliyorum ne bisi. Tamam yapmayım sorun değil 1 yıldır böyle zaten ama yoruluyorum tek bakıyorum. Sürekli elinden tutup evin icinde gittiği her yere götüyor. Tutanarak kalkamıyor. Cocuk gelişimci 2 kisi normal değil dedi. Doktorumuz normal dedi. Benim kafam allak bullak oldu. Cocugum yüzünden akrabalar senin işin zor diyip mobbing yapıyolar. Ben nerede yanlıs yapıyorum?