CanannnD M16 Bana da diş değil gibi geldi dişte daha aşağı kisimlar yani tam alt kısım sisip kızarıyo
CanannnD CanannnD Buna benziyor ise biz doktora gittiğimizde epstein incisi demişlerdi zararsızdır kendi geçiyo
CanannnD M16 en azından içiniz rahatlar benziyorsa muhtemelen aynıdır 😊 2 aylıkken çıktı bizimde bu beyazlıklar şimdi 10 aylik diş çıkardıkça azaldı