Benimde öyleydi 20 aylığa kadar geldik sol göğsümü 5 dk tutardı bırakırdı ama biliyodum ki sağ göğsümde çok fazla süt var hiç kafama takmıyodum 18 aylıkken sol göğsü tamamen bıraktık benim istediğimle tabi o 5 dakikada olsa öyle böyle emiyodu şimdi hep sağdan devam ediyoruz hala daha lıkır lıkır içiyo duyuyorum yani tek göğüste verseniz hiç stres yapmayın tek memedende doyar