Fatma-Nr mamadan olduğunu sanmıyorum büyük ihtimalle gazlandigi için içemiyor olabilir mama pek etki etmiyor çok gazlanmistir belki isterseniz bir sma mamayi deneyin yada biberon reddi yaşıyor çünkü 4 aylık bebeklerde genelde bu dönemlerde biberon reddi veya meme reddi yaşıyorlar bu süre içinde uğraşmayı deneyin tekrar devam ederse benim fikrimce birde sma mamayı deneyin🙂