Mucizemsin21 Merhabalar hanımlar oğlum 14 aylık ismine seslenince bakmıyor nadirdir baktığı oda sanki şşt desem yine bakcakmış gibi abisi seslendiğinde anında bakıyor ama onu farkettim babasıyla bana bakmıyor bu normalmi acaba ismini bilmiyor olabilirmi
tineanigra Mucizemsin21 hiç bakmamazlık etmiyormuş normal bence benim ananem de böyle işine gelmedi mi hayatta bakmaz 😂😂
MASALIMMMM Mucizemsin21 işine gelene bakıyordur benim kızım 9 aylık 5 aylıkken öğrendi adını sürekli bakıyor bazen işine gelmiyor bakmıyor bile heleki kızacagımı anlarsa hiç bakmıyor 🤣🤣🤣🤣🤣
Mucizemsin21 Fenty anlamadımki bende abisine aşık çok seviyor onla oynamayı gülmeyi o adını söyledimi anında bakıyor beni duymuyor arada işine gelirse sonuna al eklersem mama vercem sanıyor bakıyor😂
Mucizemsin21 tineanigra galiba benimkininde işine gelmiyor bide bi ara boş boş çok adını tekrarladım bakmıyor diye kafaya taktığım için oda artık amaaan mı diyor bilmemki😂 abisi seslendiğinde boş olmadığını biliyor hemen bakıyor bana arada bi tenezzül ediyor sağolsun😇
tineanigra Mucizemsin21 boş boş seslendiyseniz evet kale almıyor olabilir😂. Bi de bişeyi çok tekrarlayınca sıkılıyorlar. Biraz durduk yere seslenmeyin sadece gerçekten bişey diyeceğiniz ya da yapacağınız zaman seslenin. Muhtemelen düzelecektir🙃
Mucizemsin21 tineanigra öyle yapıyorum bi süredir sonuna al eklersem bişey vericemi anlıyor yöneliyor bana genelde bide tv izlemede var azcık uzun süre değil ama izliyor yinede ondanda olabilir diye düşünüyorum
Norveckizi Mucizemsin21 korkma canım otizm değildir Mesela uyanınca sen görene kadar sessizce yatıyor mu Ya da insanlar sevdiğinde optugunde huysuzlaniyir mu her daim? Sevgiden ilgiden huzursuz mu yani
Mucizemsin21 Norveckizi insanlar sevdiğinde huzursuz bana ve babasına huzursuz olmaz uyandığında beni göremesin ortalığı inletir odadan kaybolayım anında farkeder yabancılaması çok fazla canım başkalarında durmaz en yakını dedesi amcaları vs onlarda da durmaz bana çok düşkün
Norveckizi Mucizemsin21 kesinlikle otizm olduğunu düşünmüyorum anlattiklariniza göre 😍 için yine de rahat etmeyecekse çocuk doktoru kontrolünüz oluyordur dönem dönem Ya da en yakın aşı zamanın ne zamansa o zaman doktora göster sor bi