Bizim birden bire burun akıntısı hapşırık ile başladı bende grip oldu sandım dün doktora götürdük alerji için testler yapıldı ve alerji şurubu ve burun spreyi kullanıyoruz şuan 1 hafta sonra kontrol var. Yaşayan var mı? İlaç mevsimsel dönemlerde hep kullanılcak mı? Ve alerjik oldugu için bademcikleri şişiyormuş buda çok çabuk hastalanır çok dikkat etmelisiniz dedi