Gylmaz Bebeğim 36 günlük 7.30 da kalkitysa 1 e 2 ye kadr uyumuyir sürekli başındayım noraml mi bu doktoro gittik olucak bunalr dedi ama hergun boyle
Papatya2636 Gylmaz oho bu ne ki ilerleyen günler daha zor😂5 aylığıız 10 saat uyumadığınoluyor bebeğim yenidoğankende uyumazdı malesef bazı bebekler uyku düşmanı😂alışmaya bakın çare yok
Gylmaz Gylmaz Papatya2636 uyumdagi değil başından ayrilamiyorum ağlıyor ilgenmek zorundym sürekli kaç saat uyaniksa hiç kalkamıyorum buyunce de böyle başından ayrtmaz mi acaba
Papatya2636 Gylmaz evet hastanrden geldi gün uyumamaya başladı şimdi 5 aylıkyine aynı hep yanındayım hiç uyumıyor doğru düzgün
[silindi] Gylmaz 3 ay 3 gün hala başındayım tuvalette uzun süre durunca da vicdan azabı çekiyorum o derece ağlıyor düşün