Tugce Kızlar şimdiye dek sadece hmden alışveriş yaptım. Kalıplarına hakimim. Tam beden mont bile bir tık büyüktür. Nextten mont ve astronot tulum alacağım. Hm ile kıyaslanırsa kalıpları nasıl?
Ardi09 Tugce mesela body almıştım iç zıbın 9-12 gerçekten şuan bebeğim 12.5 aylık küçük gelmeye başladı. Aynı şekilde tulum aldım 12.5 aylık ama 12-18 aldım şuan giyiyor ama 18. Ayında küçük gelmeye bile başlayabilir. Ben tam kalıp veya hatta bi tık küçük bile olduğunu düşünüyorum. O yüzden bence tam kalıp değil bir beden büyük alın bebişler zaten hızlı büyüyor bırakın büyük giysin😃
doruk33 Tugce Bence nextin kalıpları H&m den daha uygun benim oğlum uzun ama zayıf next tam oluyor h&m boydan iyi oluyor bedeni büyük oluyor
OlmazolsuncuzdanImdamIlyonlar Tugce hm almadim hiç ,Kiyaslama yapamam malaesef.Fakat astromot tulumlar dar kalip.Oğluma 6-9ay aldim yeni doğduğunda hastaneden çikarmak için şimdi 7aylik ve küçükdü
Tugce Ardi09 İnanılmaz kafam karışık. Kızım tam 14 aylık. Boyu normalden uzun ama kilosu 10 kilo. Şu an bulunduğumuz ilde halen mont giyilmiyor. Astronot tulumu kaç beden almam mantıklı sizce? 12-18 mi 18-24 mü 👀
Ardi09 Tugce benim bebeğim de 12.5 aylık 11 kilo 78 cm boyu bütün kışlıklarını 18-24 alıyorum hiç sırıtmıyor, bence siz de 18-24 alın dediğim gibi zsten nextin kalıpları bence öyle büyük değil
Tugce doruk33 Teşekkür ederim size de sorayım. Şu an havaların soğumadığı bir memleketteyim. Bebeğim tam 14 aylık. En azından bu kış boyu giysin istiyorum. 12-18 mi yoksa 18-24 mü tavsiye edersiniz? Mont ve astronot tulum için özellikle
doruk33 Tugce 18 24 daha mantıklı kışın gelmesi Kasım aralık birde kalın giydiğini düşünürsek daha rahat eder .