Kızım 4 yaşını geciyo 2.5 yaşını geçerken tuvalet eğitimi vermiştim bir süre iyidi gece yatağı islatmiyodu ama sonra su içse de icmese de gece yatmadan önce tuvalete de götürsem yine de yatağını islatiyo eşimin işi dolayisiyla kayınvalidemde ve annemde kalmak zorunda kalıyoruz buralarda daha kötü oluyo yani yatak islatinca insan da utaniyo gerçekten bıktım normalde gündüz uykusu yok ama uyuduğu zaman genelde o zaman da altını islatiyo ilk başta gece bez takmadım ama sonradan baş edemeyince mecbur taktım ama onu da gece cikariyo ve sabaha yine aynı manzara küçük kardesi de var bı yere gidince yer yatağında yatiyolar mecbur alez falan da kayiyo haliyle bı de çok deli yatiyo zaten kafayı yemek üzereyim öyle bı durum olunca insanların yüzüne bakamıyorum artık bı çözüm önerisi olan ya da böyle bı durum yasayan var mı sağlık ocağında doktora dedim önceden ama 6 yaşına kadar normal kendi önlemini kendin alman gerek bişey yapamayız dedi bı de bazen tuvalete giderken de altına kaciriyo oyuna falan katiyo diyorum ama bilmiyorum çok fazla dert oluyo artık