Cioyt Ya bebeğim grip oldu doktor ventolin ve budecort yazdı nebulizatör ile kullan dedi anlaşmalı olduğu markayı söyledi 700 800 lira nebulizatör 🤦♀️ başka bi kullanımı yok mu bu ilaçları ya da nebulizatör için bi muadil falan bilen var mı
Asilsardgn Cioyt canım başka marka al ben 200 TL almıştım valla süper canavar gibi hepsini koyuyorum kullanıyorum hatta senin yerinde olsam dolap 2 elden al mis gibi