Tuba Hilalinannesi iltihapa benziyor sanki. benim oglumda suan dis cikartiyor böyle gözükmüyor🙄😏 dokununca bir sey yapiyormu ve bi huzursuzlugu rahatsizligi varmi?
Alminakaanucak Eger ilk disleri degilse dis degildir ilk 4 tam ortada alt ve üste cikar cunku sagda solda yanda olmaz
Seydameva Alminakaanucak alt iki dişi çıktı üstteki yan dişi çıktı üst öndekiler henüz yok yani bence sıralı giden bir durum değil ya da bizim bebeklerde problem var vampir gibi geziyor 😂😂
Alminakaanucak Hilalinannesi hic yoksa apse olma ihtimali yuksek ama yinede doktorunuza basvurun dis olabilir ama agiz icin bi enfeksiyonda olabilir bence riske atmayın
Maviyesil121212 Hilalinannesi o zaman diş olabilir canım. Apse ya da iltihap olsa çocuk ağlardı ama ilk azı dişin çıkması da ilginç :) inşallah diştir
Deletedmom280 Hilalinannesi sız arkadaslr dinleyin Bı saglık ocgna goturun en azından mı back ufklık ne olur ne olmz
Alminakaanucak Seydameva bizde 6 aya girdik tik yok deli gibi kemiriyo bakalim nerden gelcek bekliyorum
58vildan Hilalinannesi bana doktor dişlerin matematiği olmaz her diş ilk önce çıkabilir demişti bir anda mı çıktı öyle yoksa bu büyüklüğe 1 ayda anca gelir diş