Arkadaşlar merhaba inşallah anlatabilirim sorunu şimdi bebeğim normalde akşamları sütü biberonla içiyordu ama son 10 gündür benmari usulü isittigimda garip bir koku oluyor plastiklerde ve içmiyor. Kokunun nedenini de anlayamıyorum yıkasam uzun süre kalıyor. Bebek övünüyor. Yıkama olarak bi eron yikayicisiyla yıkıyorum kaynatiyorum da. Başına böyle bir durum gelen var mı Philips avent biberonla. Başta hiç böyle koku olusmuyordu