Moms44 inşallah korktugunuza ugramazsin yeğenim iki yaşında tip1 diyabet teşhisi aldı şuan 11 yaşında gayet de sağlıklı sadece diyabetle yaşamayı öğrendi. İlk başta insan afalliyo ablam çok psikolojik sorunlar yaşadı ama yendi. Üstelik yeğenim koma haliyle yoğun bakım da kaldı 2 gün. Aseton kokusu keton oluşumu olunca olur. Dikkat edin parmak ölçüm cihazı varsa ölçüm yapabilir siniz ama en sağlıklı sonuç genel testlerle ortaya çıkar