[silindi] Asyameva29 uyku düzenimi 😂 4.5 aylık oldu ne zaman gece ne zaman gündüz belli değil😂 umarım bian önce biter bu atak😔
Yusufcuuk Berbat tam atak haftasindayız gece her saat uyanıyor gündüzde parça parça uyuyor umarım düzelir 🥲
Asyameva29 Yusufcuuk Yektoli33 [silindi] ElfAlparsln bnm ki artık pusette durmuyor dikleniyor yatmiyorda başını kaldırıyor hep o yüzden hep kucakta durmak istyr
Mminigimm Asyameva29 yavrum benim etrafı keşfetmeye çalışıyor yüzüne çarpan rüzgar bile o kadar ilginç ki onun için 🥹 benimkide 4 aylık sürekli kucakta ama o heyecanını gördükçe kıyamıyorum gezdiriyorum hep napayım
ElfAlparsln Asyameva29 önceden sadece kucakta uyuyordu şimdi oda yok uyku düzenini gectm artık belli bi uyuma şekli yok
Yektoli33 Busefee Eskiye nazaran daha iyi oluyor. Yeni şeyler öğreniyorlar ya mesela o zaman çocuklar atak dönemine giriyor 🥲