Demin doktorumuz sosyal medyada paylasmis öneririm diye, hic aklima da gelmemisti aslinda ama kisi rahat gecirir belki diye düsündüm.
1 yasina kizim, yaptirsam faydasi olur mu? Ne gibi yan etkileri olur? Yaptiranlar benimle deneyimlerinizi pxlasirsaniz memnun olurum ☺️🙏🏻