Merhaba kızlar. Bitik bir halde cevap gelir mi gelmez mi şüdheleri ile buraya yazmaya karar verdim konu 36 aylık oğlum hakkında. Bana göre o kadar zor o kadar hırçın ve dediğim dedim bir çocuk büyütüyorum ki. Bitmiş durumdayım bu aralar. Sallamayı bile yeni bıraktırdım zorla kendi uyuyabildiği halde sallanmak istiyor. Gün içerisinde uyuyamıyor. Gece sürekli sanki onu terletmişim gibi kalkıp bağrarak ağlıyor. Kaç ay oldu her gece süt istiyor. Sabit tutamadığından dolayı hep tv. Televizyon karşısında yemek yedirdim bu aralar artık kendisi yesin ve normal hayat akışına uysun diye tv- televizyon bunları ciddi anlamda kısıtladım. Aç olsa bile oturup yemek istemiyor hırçın sinirli. Belli kelimeleridir konuşuyor her şeyden sıkılıyor be yapacağımı bilmiyorum. Doğumdan itibaren hep ben ilgilendim. İnanın babası da ben de hiç bir şeye kıyamayan insanlarız neden böyle oluyor bilmiyorum.