Pinkribbon biz de bugün başladık. Kabak verdim. Öğüre öğüre zorla yuttu bi çay kaşığının ucu kadar. Sonra da kilitledi resmen ağzını asla açmadı. Şimdi 3 gün boyunca yine de vermem mi lazım kabağı? Hiç yemezse 3 gün başka bişey vermeden beklemem mi lazım azıcık da olsa o yediği alerji yapar mı diye? Yoksa direkt başka besine mi geçmeliyim? Kafamda deli sorular 😅