Deletedmom812 gruba hoşgeldin 😁 bi de aynıyız yolculukta arabada oturarak emiyor mecbur evde de ara Şota uyumayacaksa oturarak emebiliyor. Çok normalmiş bu bi yerden sonra uykuyla bağdaştırıyorlar vazgeçirmek için iyice acıkınca mecbur emer deyip yatarak vermeyebilirsiniz ama ağlayacak dayanabilirseniz vermeyin ben de gittiğim yerde çok duramıyorum bu yüzden Ya da rica ediyorum yatakta emziriyorum