Merhabalar. Doğumdan 1 ay snra vücudumunda kaşıntılı kabarcıklar olmaya başladı. Doktora gittm. Kan test yaptı. Alerji düzeyimin yüksek olduğunu söyledi. Emzirmeden dolayı ilaç vermedi. Alerji testi yapamayız dedi. Krem verdi. Benzer durumu yaşayanlar var mı? Nasıl bir yol izlediniz