Kızım 20 aylık, doğduğu günden beri aman her dk emzir hasta olmasın yok sarılık olmasın bilmem ne diye uyuyan çocuğu bile uyandırıp emzirdim bu güne kadar defalarca da hasta oldu, ayrıca meme bağımlısı asla ek gıda almıyor. 20 aylık sabahtan akşama kadar geceden sabaha kadar aralıksız emiyor. Bıktım. Bütün hepsi benim hatam. İkinci çocuğum olsa asla uyandırıp uyandırıp emzirmem , on dk da bir emzirmem .