T-annesi Kızlar dün oğlum 1 aylıkken sunnet oldu, pipisinin üstünde bardak koydular ki bezi yapışmasın, bugün yara izi biraz sulu ve sarı renk oldu, acaba bardağa alsam bezi yapışır mı ? Sizinkiler sunnet olunca pipisi bezi yapışmamak için neler yaptınız ?
Ebru34611 T-annesi İki hafta önce 55 günlükken bebeğimi sünnet ettirdim. Bende hemşireyim. Öncelikle 3 gün boyunca bardak kullandım. thiocilline Göz kremini sabah akşam olmak üzere günde iki defa sürdüm. Onun dışında her bez değişiminde krem sürdüğüm iki sefer hariç pipisine kantaron yağı damlattım iyileşmeyi hızlandırıyor. Hafif beyazımsı oluyor kenarları normal bir durum. 4. Gün bardak koymayı bıraktım banyosunu yaptırdım. Pazartesi sünnet yaptırıp perşembe yıkamıştım
SelimeliS T-annesi hic bardak vs koymadık kremi her alt degistirmede bolca sürdük hem pipisine hem bezine denk gelen kısma hic yapisma durumu olmadi
Zeynep_Akan T-annesi bende sünnet ettirdim 1 hafta önce buzdolabı poşetini kesip krem sürüp koyuyorum günde 3 kere diğer zamanlarda boş buzdolabı poşeti koyuyodum şimdi gayet iyi durumda bezine de poşetten dolayı degmedigi için surtmuyo acı yapmıyo o yüzden
Mrvby08 Ben de oğlumu 1 aylıkken yaptırdım klips taktılat ucuna. Beze de yapışma olmadı. Ilık suya sokun oğlunuzu kovanın içine.
T-annesi Ebru34611 bilgi için teşekkür ederim canım, birşey soracağım bardağa her sefer değiştirmem mi lazım ? ve bardakta çış topladığı için yaraya daha kötü yapmaz değil mi ?
T-annesi monalissa bardağa her sefer değiştirdiniz mi ? Ve altı kaplı mıydı ? Bunun için soruyorum içine çiş yapıyorya yara için kötü değil di mi?
Ysgl26 Canım en az 4 gün durması gerekiyo bardağın. 5. Günden itibaren oturma banyosu yaptır hergün mutlaka..sarımsı akıntı olması normalmiş bi iki gün..krem falan vermedi ni doktorunuz ? Gliserin damlatın pipi ucuna ki yapışıklık olmasın geçmiş olsun
T-annesi Ysgl26 krem verdi canım ama bir kaç gün sürme dedi 4 günden başlarsın . Bardağa acaba her sefer değiştirmem mi lazım? Ve aklıma birşey geldi , bardağın alt tarafına acaba kessem açık bıraksam hava alsa nasıl olur ? Sadece etraftekiler yapışmamak için kalsın , sizinki nasıldı
Ebru34611 T-annesi K.bakma yeni yorum yazabiliyorum bardağın taban kısmını kesip kapatıyorsun zaten bir haftada baya toparlıyor iki hafta dolunca hiç birşey kalmıyor 🙂
Mirac-kc T-annesi Bardağın kapalı kısmı kesiliyor diye biliyorum ben sadcee Bez değmesin diye yükselti şeklinde duruyor karton bardak. Akrabamıza doktor öyle göstermiş
T-annesi Mirac-kc bende böyle yapacağım, mantıklı, çünkü kapalıyken belki daha geç iyileşir diye düşünüyorum
Ygmr_tnlyn Merhaba bende 32 günlükken yaptırmıştım sünnetini doktorumuz beze yapışmaması için pipinin denk geldiği yere vazelin sürmemi söylemişti bu şekilde yapışma gibi bir problem yaşamadık ama vazelin nedeniyle bez çişi çok sağlıktı çekemedi bazen sızdırmalar yaşaladık ☺️
T-annesi SelimeliS bizimki kreme biraz daha geç başlayın dedi . İnşallah bizde atlatırız . Toplamda iyileşmesi ne kadar sürdü?
Hayat123456789 40 günlükken sünnet oldu doktorumuz ilk 4 gün bardak ve solüsyon verdi onu sıktık her alt değişiminde bardağı değiştirdik alt kısmını kesip içilen tarafı koyduk 4 gün sonra yani 5.gün bardağı aldık ve kantaron sürmeye başladık hem pipiye hem gazlı beze gazlı bez ile bağlıyorum 15 gün devam edilecek dendi ekimin 4 üne kadar devam edicez sarı akıntı olması normalmiş dikişli oldu sünnetinide . Solüsyon adı CRYSTALIN ANTİSEPTİK DEZENFEKTAN
Sevgidgr T-annesi merhaba bnde iglumu yeni sünnet ettim bı hafta oldu şöyle anlatayim , doktorum önce söylemeyi unutmuştu bizde krem sürüp direk beze bağladık , sonra oğlum delirdi çığlık çığlığa hıçkıra hıçkıra sonra bnde ağladım deli gibi bezi bı açtık heryeri kan , çok kanaması oldu sonra dontoru aradık kremi sor sonra biraz buzdolabı poşeti kes üstüne köyü bez bagka üstüne bı bez daha bağla dedi onu yaotik hemen durdu sakinleşti bu 4 gün tekrarladım 5. Gün türk gibiydi çok şükür