Premses Hanımlar 1 haftalık bebeğim var ..doğduğu günden beri her emzirme sonrası önlem amaçlı lansinoh göğüs ucu kremini sürüyorum ..siz nasıl kullanıyorsunuz acaba ?? Ve daha ne kadar daha kullanılmalı ..göğüs ne zamandan itibaren alışıyor emzirmeye yara olmamaya ?? Çok teşekkürler 🙏🏻
Masalim Premses canim istedigin kadar sure bilirsin onu zamanla azalt her emzirmeden sonra degilde iki kereden sonra sonra uc dort derken baktin agrin sizin olmuyo hic surme😀
Premses Masalim sende öyle mi kullandın canımm, benim de arada göğüs uçlarım çok minik kanıyor diyorum 2 de bir sürsem daha mı kötü olur acaba 🙈😭
Masalim Premses canim kotuyse devamli sur baktin alisiyo yaralarin geciyo o zaman yavas yavas birak canim bende oyle kullandim
Ercanekininannesi Premses evet sağdaki kanadı yara oldu bende bi süre göğüs koruyucu kullandm yada solu verdm sağı sağdım. Kremdr sürünce birkaç güne iyileşti
Sevde123 Ben 15 güne kadar kullandım sonra bıraktım şuan 2 ay 17 günlük kızım 2 gündür tekrar yara olup kanamaya başladı yine başladım kreme ama ben lansinohun faydasını hiç gitmedim lanomast diye bi krem yazdı doktor onu kullandim daha çok etkisi olduğunu düşünüyorum
Sevde123 Premses evet eczanede satılıyor ben her emzirmeden sonra sürdüm cnku çok fazlaydı yara kanıyordu bitek o rahatlatiyordu
Ercanekininannesi Premses lansinoh göğüs ucu koruyucu diye geçiyo canım silikon gibi bişi sabitliyorum göğsüme bebek onu kavrayp emiyo. Sağ göğsüm yaraydı solunda ucu tam çıkmıyodu ondan almıştım. Ama fazla kullanmadm alışmasn diye