Moms44 Merhaba. 2 yaşında oğlum fazla idrara cıkıyor ağzı kuruyor ve aseton kokusu gibi geliyor agzında. Hafta ici şeker testi yapılacak. Cok korkuyorum yaşayan var mı durumu ? Sonuc cıkana kadar nasıl duracagım bilmiyorum
Dilaybal Merhaba aradan 2 yıl geçmiş ama aseton kokusu ben de alıyorum kafayı yiyorum peki agzi neden öyle kokarmis söylediler mi bişey