Arkadaslar calpol parol gibi açılan şurupları kaç ay içerisinde verilmezse dökülmesi lazım 2. Ay aşısında calpol almıştım ateşi çıktığında hala veriyorum geçen gün doktor calpol yazdı bnde eczanede var diye almadım 3 ay içinde içilmezse çöp demişti yapılan toz şuruplar 1 hafta içinde içilmezse atıyoruz ama bunu bilmiyordum bilgisi olan yazabilir mi