Arkadaşlar benim burnumun ucu biraz düşük yüzümdeki tek kusur bu, bu yüzden takığım buna. Biraz araştırdım estetik ameliyat olmadan burun ucu kaldırma yöntemleri varmış tabi geçici mesela 1 yıl sonra geçiyor vs iğneyle oluyormuş. Bu şekilde bir şey yaptıran var mı memnun musunuz ve kaça yaptırdınız?