ebru512 Kızlar bebeğim 2.5 aya yaklaştı gece kendi kalkmasa da ben 3 4 saatte bir emziriyorum sizce kendisinin uyanmasını beklemek mi doğru yoksa kaldırıp emzirmek mi bazen uyanamadan ağzına memeyi dayıyorum emsin diye
Minikkelebek_ ebru512 bende hiç kaldırmadım. Kendi kalktığında emzirdim sadece. Gündüz sık sık teklif ettim
alisandoruk ebru512 1 aydan sonra kendi kalkmasa kaldirmiyodum ben ilk oglumdada oyle yaptim ikincisindede oyle yapyorum kendj kalkinca besleniyo bolmuyorum uykusunu. Zaten gecekeri hep uyanik arada uyanmadihindada uyandirmam
Kubraoztrk ebru512 allahım bizde o günleri görürmüyüz bizde aynı aydayız 2 3 saate bir kalkıyor 5 ten sonra saat başı 😢
tarcinnn ebru512 en fazla 5 saatte bir beslenmesi lazım eğer kilo alımı da güzelse 5 saati bekleyin isterseniz uyanmazsa öyle uyandırırsınız Kubraoztrk bizim de aynı şekilde ahh ahhh
Kubraoztrk kuzeydmrc galiba o saatlere doğru gaz birikiyor iyice ondan sonra rahatsız ediyor sürekli ıkınıyo çünkü benim ki rahatsız gibi bişeyler sonra gazını çıkar felan derken uykusu dağılıyor iyice 6 dam sonra güne başlıyo nerdeyse en geç 7 7 buçuk oluyo sizinde mi öyle 🥲
kuzeydmrc Kubraoztrk evet hep mıkır mıkır en gec 7de baslıyoruz güne. Hatta ilk mıkırdanmalarında bazen uyuyakalıyorum çok vicdan yapıyorum 🥲 ağlayana kadar en az yarım saat kıvranıyor yavrum
Kubraoztrk kuzeydmrc Aynen öyle valla ama napalım bizde insanız inşallah tez zamanda düzene biner gündüz uykuları nasıl dizin bizim o daha berbat nerden tutsam olmuyor 😂
kuzeydmrc Kubraoztrk gündüz bazen çok iyi uyuyor bazen hiç uyumuyor 40ın büyüsünü beklemiştim pek tutmadı 🥲 bence yine 3 aydan sonra düzene oturacak 4. Trimester gibi dusunsek 3 ayı sonrasında umarım duzene girer🥲
Kubraoztrk kuzeydmrc inşallah inşallah bazen benim oğlanda güzel uyuyor ama bazen her zaman değil nadir 😂 bende bi heves onu bekliyorum ama o zaman da 4. Ay atağı diyorlar Allah büyüktür ne diyelim 😂
ruveydaensar kuzeydmrc ay evet ya benim kızım da öyle gündüz çok zor uyuyor az uyuyor. Geçer mi acaba ilerde diye bi, umut ben de idare etmeye çalışıyorum
ruveydaensar ebru512 beslenmesi kadar uykusu da gelişimi için çok önemli. 2 aylık bi bebek acıkınca kendisi uyanıyor. Ben de bölmüyorum uykusunu. Gece ve gündüzü ayırt ettiği için artık yavaş yavaş geceleri daha uzun uyuması çok normal.
Kubraoztrk Sena1- yalnız olmadığımı bilmek biraz beni motive etti açıkçası yoksa tüm dünyanın yükünü tek başıma yaşıyor gibime geliyordu herkesim çocuğu güzelce uyuyuyor uyanıyor diye düşünürdüm 🥹