Alpffff ahh işte biz de böyleydim bi haftadır elhamdülillah zorla da olsa uyutuyorum. Ayağımdan bırakırsam yarım saate kalmadan uyanıyor bırakmazsam bi iki saat zorla uyuyor uykusu açılmadan müdahale edince. Şimdi, kayınvalidemlerdeyiz sabah geldik. İki defa uyuttum ikisinde de yarım saat sonra kalktı. Evdeki gibi saatlerce başını da bekleyemiyorum burda bakalım günü nasıl geçirecez