derinsmoms çok geçmiş olsun bende bakıcıy verilmesi gerektiğini düşünüyorum
Kreş adı altında bebek sallamak bakmak yedirmek asla sevgiyle yapacaklarına inanmam
Bakıcı tek kişi ve tek bebeğe bakacağı için daha sakince bakabilir ama eve kamera şart tabi
Kreş için 3-4 yaşına gelmesi gerekiyor bence