Agshashahah arkadaşım ben sana durumu söyle açıklayayım. Aslında kolik yani gaz dedikleri şey bebeğe dokunan bir gıda olduğunu gösterir. Emiyorsa sizin yediklerinizin proteinleri bebeğe geçer, bu proteinler bağırsağı olgunlaşmamış ya da enzim eksikliği olan bebekte sindirim güçlüğü yapar ve bu da gaza sebep olur. Hani bizde de hala olur ya bazı şeyler yiyince hazımsızlık olur bebeklerde de öyledir aynen ama pek çok çok doktor bunu anlatmak yerine gaz sancısı deyip gaz ilacı verip gönderiyor çünkü bebek sektöründe acayip paralar dönüyor. Mesela mısır bebeğe çok dokunur, süt ürünleri, patlıcan, özellikle çiğ kuruyemişler, domates. Ya da alerji diyorlar bu tam olarak alerji de değil aslında sindirim bozukluğu. Genetik de olabiliyor tabi ki. Sürekli gaz şikayeti varsa hergün yediğin birşeyler dokunuyordur bi not alıp bulmaya çalış istersen. Yaklaşık 4 aylıkken bebeğin bağırsağı olgunlaşıyor ve gaz azalıyor, doktorlar bunu böyle anlatmak yerine 4. Aya kadar böyle devam eder deyip çıkıyor işin içinden