Oğlum 2 yaşında yaklaşık 10 gündür hasta tam toparlıyor gibiyken dün akşam aniden öksürüp sesi kısıldı be ateşi çıktı. Hastaneye gittik 38.2 ile. Dolven verdiler kustu ama hemen sonrasında ateşi düşüp çok fazla terlemeye başladı. Sabaha kadar da terledi şu an hiç ateşi yok fakat bu kadar ter daha önce hiç görmedim normal mi