Merhaba, kızım 18 aylık yaklaşık 2 hafta kadar önce gece belli saatlerde kalkıp inanılmaz şekilde ağlıyordu, bir hafta sürdü bu durum sonrasında bitti hatta şehir dışına kalmaya gittim 1 haftada orda kaldım orda da bi sıkıntı olmadı 2-3 gündür evimizdeyiz ve gece yarısı kalkıp yine ağlamaya başladı ama öyle böyle ağlamak değil canı acıdığında bile bu denli ağlamıyor bu çocuk. Delirmek üzereyiz net 1 saat sürüyor sonrasında sakinleşip uyuyor ama o bir saat burnumuzdan geliyor. Ne yapacağımızı şaşırdık