Dilruba_1 Kızım 3 aylık az önce tesadüf eseri üst sağ diş etinde küçük beyaz kabarcık gibi bir şey gördüm normalde ağrısı sızısı ateşi vs de yok ama neyden kaynaklanıyor acaba? Mantar ya da iltihap gibi bir şey mi bu durumu yaşayan var mı bebeklerde normal mi
Dilruba_1 atlasinannesi2 internetten de baktım da biberon çürüğü diş incisi vs gibi kavramlarla karşılaştım..eşimde baktı iltihap oluşmuş vs dedi ama bugün doktora bi götürmeyi düşünüyorum sizde inci şeklinde küçük nokta mı var sadece bizimki biraz daha fazla gibi şimdi tekrar baktım inci gibi 6-7 minik nokta birleşmiş küçük yuvarlak şeklinde 😊 inş mantar falan değildir diş mi çıkaracak acaba dedim de 3 ay da çok erken eli hep ağzında vs 😊