SenemGunes- benimde kızım yoğun bakımda kaldı 7 gün sezeryan oldum sütüm gelmedi denemediğim şey kalmadı sonra kızımla temas ettikçe geldi çok yıpratıcı süreçti, şuan günde öğleyin ve gece olmak üzere 2 defa mama veriyorum, geri zamanlar emziriyorum 23 günlüğüz, doktor eğer kilo alımı az derse kontrolde artıracağım manayı o yüzden yalnız değilsiniz bazı şeyler bizim elimizde değil isteriz anne olarak sadece süt ile besleyelim ama nasip onlar sağlıklı huzurlu gelişimi güzel olsunda napalım yıpratmayın kendinizi sütüm gelmedikçe yaşadıklarım aklıma geldikçe psikolojim alt üst oldu😔