Minagnr zararları konusunda yazılan çok şey var, kullanan annelere de saygı duymak lazım, tercih meselesi. Ben kesinlikle kullanma taraftarı değilim sadece bir kere bir tanıdığımızın bebeğinin yürütecine deneme amaçlı koyduk. Bizimki o kadar hareketli ki hiç sevmedi hemen çıkmak istedi bence kendini sınırlanmış hissetti, istediği gibi hareket edemediği için. Zaten çok erken emeklemeye başladı, hatta bir süredir biyerlere tutunup ayağa kalkıyor evde girmediği delik kalmadı ona hapsolursa girip çıkamaz heryere hanfendi😂😂 Bir de naçizane kendi gözlemim yürütecin kolaylığına alışan bebekler kendileri çok çabalamıyor tabi bu sadece etrafımda gördüğüm, genele vurulur mu bilemiyorum 🤷🏻♀️