Bizde 38,5’a kadar ateş oldu 6 saatte bir yarım çay kaşığı olacak şekilde calpol verdim sadece bezle tuttum (bizimki yazın ortasıydı o nedenle siz olursa ince bir üstle tutabilirsiniz) ve ılık bezi eklem yerlerine koydum ertesi güne bir şey kalmadı çok şükür